Bestelling retourneren
Na het ontvangen van het pakketje heb je de mogelijkheid om de artikelen + retourformulier binnen 14 dagen retour te zenden. De verzendkosten zijn hierbij voor eigen rekening. Graag willen wij vragen om bij jouw retour ook het retourformulier te stoppen.

Download hier het retourformulier!
let op: Onze nanoblocks worden geleverd in een gesealde verpakking. Indien deze verzegeling verbroken is kan het product niet meer geretourneerd worden. Het doosje waarin de nanoblocks geleverd worden mag uiteraard wel geopend worden om de producten te bekijken en te beoordelen.

Retourvoorwaarden:

– De  geleverde producten zijn compleet, en de gesealde verpakking is niet geopend.
– Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
– Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
– Producten die speciaal voor jou gemaakt of besteld zijn kunnen niet retrourneerd worden.
– Bijou en lingerie kan uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
– De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel. (indien aanwezig)
– Het artikel zit in de originele verpakking.
– Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper (Dit is in veel gevallen rond tussen de €3 en €6). nanobrick.nl raadt de klant aan om het retourzenden van een artikel indien nodig via aangetekende post te doen.
– Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
– Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen aan je terug te sturen en de verzendkosten in rekening te brengen. Er zijn een paar producten bij ons die niet geretourneerd kunnen worden.

Schade

Schade aan de producten dient binnen 7 dagen na ontvangst aangegeven te worden. Na deze periode is garantie op ontbrekende / kapotte onderdelen niet meer mogelijk.

Ontbreken er stukjes?

Ondanks dat er bij veel modellen extra bricks worden meegeleverd, kan het bij extreme zeldzaamheid soms zijn dat er stukjes missen. Mocht dit het geval zijn raden wij aan om te mailen naar info@nanobrick.nl zodat wij de ontbrekende stukjes kunnen nasturen.

Geld retour, of liever omruilen?

Bij retouren bieden wij twee keuzes:

Retour zenden waarbij het bedrag van de producten teruggestort wordt op jouw rekening
Retour zenden waarbij er gekozen wordt voor een nieuw product. Deze keuze kan gemaakt worden op het retour formulier.

Afkoelingsperiode

Je heb het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen, je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 als je dit via pakketpost doet, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan contact met ons worden opgenomen via info@nanobrick.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Stuur een berichtje

In alle gevallen willen wij vragen om vooraf een berichtje te sturen naar info@nanobrick.nl met de aanvraag en reden voor retour. In het geval van een retour draag je zelf het risico voor de verzending dus wij adviseren om het verzendbewijs goed te bewaren.

Klachten

We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nanobrick.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Retourformulier

Zorg ervoor dat het Retourformulier altijd toegevoegd is bij de retour.

Download hier het retourformulier!